شماره خبر: 221862
تاریخ انتشار: 1402/10/21
اعلام فهرست برندگان مسابقه کتابخوانی «حقیقت عظیم»



مسابقه کتابخوانی «حقیقت عظیم» به همت معاونت علمی، آموزشی و پژوهشی آستان مقدس حضرت احمدبن موسی الکاظم شاهچراغ علیه السلام، ویژه گرامی‌داشت حضرت زهرا سلام الله علیها، با هدف آشنایی بیشتر مخاطبان با سیره و اندیشه بانوی دوعالم، از کتاب «حقیقت عظیم»، به صورت اینترنتی برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل آستان مقدس، کتاب حقیقت عظیم، شامل بیانات امام خامنه‌ای(مدظلّه‌العالی) از سال ۱۳۵۱ هجری شمسی، در تبیین زندگی، سیره و اندیشه حضرت فاطمه(سلام‌الله‌علیها) است که  به کوشش مؤسسه فرهنگی حدیث لوح و قلم و توسط انتشارات انقلاب اسلامی چاپ و منتشر شده است.

این مسابقه کتابخوانی از روز ۲۶ آذر ۱۴۰۲ همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) آغاز و تا ۱۳ دی‌ماه، مصادف با میلاد با سعادت حضرت صدیقه طاهره سلام الله علیها و گرامیداشت مقام زن و روز مادر، از طریق پایگاه اطلاع رسانی حرم مطهر، برگزار گردید.

آزمون مسابقه روز ۱۳ دی ماه، بصورت برخط برگزار و از میان شرکت‌کنندگانی که به تمامی سوالات، پاسخ صحیح دادند، تعداد ۱۰ نفر به قید قرعه به عنوان برگزیدگان این مسابقه کتابخوانی، از سوی معاونت علمی، آموزشی و پژوهشی حرم مطهر اعلام و به این عزیزان، هدیه متبرک حرم مطهر اهداء خواهد شد.

در این مسابقه، استان های فارس، خراسان جنوبی، گلستان، سمنان، اصفهان، مرکزی، سیستان و بلوچستان و مازندران بیشترین میزان شرکت کننده را به خود اختصاص داده بودند.


ضمن تشکر از کلیه شرکت کنندگان در مسابقه کتابخوانی «حقیقت عظیم»، مشخصات برگزیدگان به شرح زیر است:

۱امین بنده علی نایینی، استان اصفهان

۲شهربانو صافدل،  استان خراسان رضوی

۳حسین نظری، استان سمنان

۴مهدیه علیصوفی، استان سیستان و بلوچستان

۵مسلم محمدی، استان کهگیلویه و بویراحمد

۶زهرا شامحمدی، استان گلستان

۷مهدی جمشیدی، استان فارس

۸مجتبی مرادی، استان فارس

۹فاطمه کریمی، استان فارس

۱۰اصغر ذبحی، استان مازندران

 







جستجو در سایت