شماره خبر: 28429
تاریخ انتشار: 1397/05/04
انعقاد تفاهم نامه همکاری بین «معاونت پژوهش و فناوری اطلاعات آستان مقدس شاهچراغ (ع)» و «مؤسسه آموزش عالی ارم شیراز»



«کتابخانه تخصصی و مرکز پژوهشی آستان مقدس حضرت احمدبن موسی الکاظم شاهچراغ (ع)» با «مؤسسه آموزش عالی ارم شیراز» تفاهم نامه همکاری منعقد کرده است.

با انعقاد این تفاهم نامه­ همکاری، علاوه بر ایجاد زمینه انجام فعالیت­های پژوهشی اساتید این موسسه و پژوهشگران، زمینه دسترسی دانشجویان تحصیلات تکمیلی موسسه آموزش عالی ارم و کاربران  به منابع غنی موجود در کتابخانه حرم مطهر نیز فراهم گردید. از دیگر تعهدات آستان مقدس در این تفاهم نامه، تأمین منابع تخصصی مورد نیاز دانشجویان، امکان استفاده دانشجویان از فایل های اسکن شده نسخ خطی و چاپ سنگی، نشریات قدیمی، پایگاه های اطلاعاتی معتبر فارسی و لاتین و همکاری در برگزاری مشترک همایش های علمی، کارگاه های آموزشی و سایر برنامه ها می باشد.

آستان مقدس به منظور بهره گيري از توان و ظرفيت بالقوه دانشگاه‌ها و تشويق دانشجويان به انجام پژوهش‌هاي كاربردي و همچنين با هدف برقراري ارتباط با دانشگاه‌ها، حوزه‌هاي علميه و مراكز پژوهشي و بهره‌گيري از نتايج تحقيقات در زمينه برنامه‌ريزي و سياستگذاري‌ها، از پايان‌نامه‌هاي دانشجويي در مقاطع تحصيلي كارشناسي ارشد و دكتري تخصصي  و طرح‌هاي پژوهشي ارسالي مرتبط با حوزه‌هاي موضوعي مورد نظر آستان مقدس، حمايت مادي و معنوي مي نمايد.

کتابخانه تخصصی و مرکز پژوهشی حرم مطهر شاهچراغ(ع) در راستای پیشبرد اهداف، تبادل اطلاعات و همکاری های بین کتابخانه ای و همچنین تعامل با مراکز آموزشی-پژوهشی تا کنون چندین تفاهم نامه همکاری منعقد نموده است. تفاهم نامه با موسسه علمی- فرهنگی دارالحدیث، سازمان کتابخانه ها، موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی، دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس، دانشگاه پیام نور استان فارس و همچنین نهاد کتابخانه‌های عمومی استان فارس از جمله آن­ها می باشد.




جستجو در سایت