شماره خبر: 28661
تاریخ انتشار: 1397/07/28
فراخوان پذیرش مقالات علمی در فصلنامه علمی-تخصصی «رهیافت فرهنگ دینی» آستان مقدس حضرت شاهچراغ(علیه السلام)



معاونت پژوهش و فناوری اطلاعات آستان مقدس حضرت احمدبن موسی الکاظم شاهچراغ(علیه السلام) در راستاي ترويج و اعتلاي هر چه بيشتر فرهنگ ديني و با حمایت‌های بی‌دریغ تولیت معظم آستان مقدس، حضرت آیت الله سیدعلی اصغر دستغیب، اقدام به اخذ مجوز و انتشار فصلنامه «رهیافت فرهنگ دینی» با درجه علمي-تخصصي و همچنین راه اندازی پایگاه اینترنتی این فصلنامه نموده است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل آستان مقدس حضرت احمدبن موسی الکاظم شاهچراغ علیه السلام، این فصلنامه پذیرای مقالات اساتید و پژوهشگران حوزه و دانشگاه در مباحث فرهنگ و مطالعات فرهنگی ایرانِ اسلامی، مطالعات دینی و فرهنگ دینی، شناخت شخصیت­های مذهبی و ابعاد زندگی و حیات فکری آن­ها، حوزه­های معماری و مطالعات هنر اسلامی بویژه سومین حرم اهل بیت(علیهم السلام) و حوزه تاریخ، اسناد و موقوفات می باشد.

مقالات ارسالی به فصلنامه باید دارای شرایط زیر باشند:

  • مقاله حاصل مطالعات، تجربه‌ ها و پژوهش‌‌های نویسنده یا نویسندگان باشد.
  • نویسنده باید در صورت استفاده از مطالب ديگر مؤلفان، به طور دقيق به منبع مورد نظرارجاع دهد.
  • مقالات ارسالی نباید در هیچ نشریه دیگری به چاپ رسیده باشد.
  • مقاله‌های برگرفته از پایان نامه‌ها و رساله‌های دانشجویان با نام استاد راهنما، مشاوران و دانشجو و با تاییدیه استاد راهنما و مسئولیت وی منتشر می‌شود.
  • مسئولیت صحت و سقم مطالب مقاله به لحاظ علمی و حقوقی و مسئولیت آراء و نظرات ارائه شده به عهده نویسنده‌ مسئول مکاتبات است و چاپ مقاله به معنی تأیید تمام و یا بخشی از مطالب آن نیست.
  • نشریه در رد یا قبول، ویرایش، تلخیص یا اصلاح مقاله‌های پذیرش شده آزاد است و از بازگرداندن مقاله‌های دریافتی معذور است.

 

لازم به ذکر است چاپ مقاله در این فصلنامه، برای اساتید، طلاب، دانشجویان و پژوهشگران دارای امتیاز علمی است.

نویسندگان می توانند به منظور ثبت­نام و ارسال مقالات به سایت فصلنامه علمی-تخصصی «رهیافت فرهنگ دینی» به نشانی https://www.farhangedini.ir مراجعه کنند.








جستجو در سایت