عنوان کتاب: موفقیت در زمان رکود بازار
نویسنده: پاتریک فورسایت، فرانسس کی
نویسندگان در این کتاب 52 قانون را به مخاطبان معرفی میکنند که موجب افزایش فروش در دوران رکود یا بحران اقتصادی میشود. 52 قانون ارائه شده به صورت کلی در چهار حوزة «صرفهجویی و پسانداز»، «حفظ سفارشات ورودی»، «فراهم کردن اقدامات سریع با اعتماد کامل» و «حفظ کارآیی فردی و تمرکز به موارد بااهمیت برای کاهش استرس» میباشد. از قوانین مطرح شده در کتاب به گونة موردی میتوان به: مدیریت زمان، تقویت عملکرد با تشویق کارکنان، مذاکره برای کاهش هزینهها، هنر «نه» گفتن، کمک گرفتن از دوستان، شناسایی فرصتهای جدید، اهمیت ظاهر و عملکرد، حذف مشکل در اولین زمان ممکن، مواجهه با مسائل سخت، برون سپاری برای بقا، تفویض اختیار به کارکنان و... اشاره کرد. این کتاب در قطع رقعی و در 191صفحه توسط انتشارات کهکشان دانش به چاپ رسیده است.