شماره خبر: 221463
تاریخ انتشار: 1402/2/5
برگزاری مرحله دوم داوری ایده‌های برتر رویداد ملی سقاخانه با حضور معاون علمی حرم مطهر



با حضور معاون علمی، آموزشی و پژوهشی حرم مطهر حضرت شاهچراغ علیه السلام، مرحله دوم داوری ایده‌های برتر رویداد ملی سقاخانه به میزبانی شیراز سومین حرم اهلبیت(ع) در مجموعه هتل‌پارک سعدی برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل آستان مقدس، رویداد ملی سقاخانه با همکاری شهرداری‌ها و بقاع متبرک سه کلان‌شهر حرم اهلبیت(ع)، مشهد، قم و شیراز با هدف افزایش نقش زیارتی حرم‌ها در مدیریت و توسعه شهری از طریق شناسایی و حمایت از ایده‌های خلاقانه در این زمینه آغاز به کار کرده است. پس از فراخوان و جمع آوری ایده‌های علاقه‌مندان، مرحله دوم داوری ایده‌ها به میزبانی شیراز برگزار شد. در این مرحله طی ۱۰ ساعت شور و بحث و بررسی، از میان ۸۳ ایده منتخب مرحله نخست داوری‌ها، ۲۲ ایده  برای ارسال به مرحله پایانی انتخاب ایده‌های برتر در مشهد مقدس نهایی شد.

 

مرحله نهایی و اختتامیه این رویداد ملی با همکاری دفتر اشراق و سازمان تبلیغات اسلامی، در خرداد ماه جاری به میزبانی شهر مشهد و حرم رضوی(ع) برگزار خواهد شد.

 

حاضران و داوران این رویداد ملی، پس از برگزاری مرحله دوم داوری ایده‌های برتر، به دعوت معاون علمی، آموزشی و پژوهشی حرم مطهر، ضمن تشرف به حرم مطهر حضرت احمدبن موسی(ع) و زیارت مضجع شریف این امامزاده جلیل القدر، از موزه آستان مقدس بازدید کردند.







جستجو در سایت