شماره خبر: 80436
تاریخ انتشار: 1400/5/21
برپایی نمایشگاه آثار مکتوب در آستان مقدس ویژه ماه محرم و صفر



به مناسبت فرارسیدن ماه محرم الحرام و ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفای ایشان، نمایشگاه کتاب با محوریت موضوعی «محرم و عاشورا» در ورودی «کتابخانه تخصصی و مرکز پژوهشی حرم مطهر» برپا شده است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل آستان مقدس حضرت احمدبن موسی الکاظم شاهچراغ علیه السلام، همه ساله، با ورود به ماه محرم و پر رنگ شدن یاد و نام شهدای کربلا، استقبال کاربران از مطالعه کتاب‌های با این موضوع بیش‌تر می‌شود. هدف از برپایی این نمایشگاه ترویج فرهنگ عاشورایی، آشنایی کاربران با آثار مکتوب ارزشمند این ایام و همچنین در دسترس پذیری کتاب‌های عاشورایی و دستیابی راحت‌تر مراجعین به کتاب‌هایی با موضوعات «کربلا، عاشورا و قیام امام حسین(ع)» است.

در این نمایشگاه کتاب‌هایی همچون؛ ویژگی های امام حسین (ع)، حماسه حسینی، آینه داران آفتاب، پرچم دار نینوا، امام حسین(ع) این گونه بود، لهوف، ترجمه مقتل امام حسین(ع)، درسی که حسین(ع) به انسان‌ها آموخت، قصه کربلا، شهادت‌نامه، ناسخ‌التواریخ، امام حسین(ع) و ایران، ستاره دمشق و ... به نمایش درآمده و سعی شده است کتب پرمخاطب در باب عاشورا در معرض دید مراجعین و اعضاء قرار بگیرد. این نمایشگاه تا پایان ماه صفر به روی بازدیدکنندگان باز است.







جستجو در سایت