پرینت
تقدیر از کارکنان مرکز پژوهش های اسلامی و کتابخانه حرم مطهر با حضور مسئولین سپاه فجر
1400/08/26

امروز چهارشنبه ۲۶ آبان ماه، همزمان با گرامی داشت هفته کتاب، مراسم تقدیر از کارکنان مرکز پژوهش های اسلامی و کتابخانه آستان مقدس حضرت احمدبن موسی الکاظم شاهچراغ علیه السلام، با حضور دکتر بیابان نورد، رئیس این مرکز و دکتر رنجبر معاون فرهنگی و هنری سپاه فجر استان فارس برگزار شد.

در این مراسم که جمعی از مسئولین فرهنگی سپاه فجر نیز حضور داشتند، دکتر بیابان نورد پیرامون پتانسیل های علمی- پژوهشی موجود در اداره کتابخانه و مرکز اسناد، موزه و ابنیه فرهنگی و همچنین اداره پژوهش و آمار حرم مطهر، توضیحاتی ارائه کرد.

وی با اشاره به اینکه این مرکز قابلیت های لازم را جهت اجرا و مدیریت طرح های پژوهشی دارد، پیشنهاد داد تفاهم نامه ای مابین مرکز پژوهش های اسلامی و کتابخانه حرم مطهر و معاونت فرهنگی- هنری سپاه فجر استان فارس منعقد گردد.


در ادامه این مراسم، دکتر رنجبر ضمن ابراز خرسندی از تشرف به حرم مطهر و حضور در مرکز پژوهش های اسلامی گفت: یکی از رویکردهای اصلی ما در معاونت فرهنگی و هنری سپاه، همکاری با مراکز علمی و فرهنگی و تلاش در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی است.

وی خاطرنشان کرد: یکی از دغدغه های رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) پایین بودن سرانه مطالعه است و معاونت فرهنگی و هنری سپاه فجر و مرکز پژوهش های اسلامی و کتابخانه حرم مطهر  با انجام پروژه های مشترک دانشی و پژوهشی می تواند گامی موثر در این راستا بردارد.

معاون فرهنگی و هنری سپاه فجر ضمن تاکید بر لزوم همکاری دو نهاد اظهار کرد: باید ظرفیت های این دو نهاد به صورت حضوری مورد بررسی و زمینه های همکاری و انعقاد تفاهم نامه فراهم گردد.

شایان ذکر است در پایان این مراسم معاون فرهنگی و هنری سپاه فجر استان فارس با اهدای لوح تقدیر از کارکنان مرکز پژوهش های اسلامی حرم مطهر، تجلیل به عمل آورد.

  • نشست صمیمانه تولیت آستان مقدس و کارکنان مرکز پژوهش های اسلامی و کتابخانه حرم مطهر
    نشست صمیمانه قائم مقام معاونت علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی و کارکنان مرکز پژوهش های اسلامی و کتابخانه حرم مطهر به مناسبت هفته کتاب
           
     



    تازه ترین خبرها
    rss
    اعلام فهرست برندگان مسابقه کتابخوانی «حقیقت عظیم»
    ۱۴۰۲/۱۰/۲۱
    برگزاری جلسه نقد و معرفی کتاب «اصول و فنون مذاکره، با رویکرد تحلیل رفتار متقابل(TA)»
    ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
    پرتو مهر/ گردهم‌آیی زیارتی روشن‌دلان در آستان مقدس حضرت شاهچراغ علیه السلام
    ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
    سومین حرم اهل‌بیت(ع) برای جامعه‌ی توان‌خواهان، مناسب‌سازی می شود
    ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
    اعضای کارگروه دانشنامه ی حضرت احمدبن موسی‌(ع) از تجربیات مدیر علمی دانشنامه امام رضا(ع) بهره‌مند شدند
    ۱۴۰۲/۶/۲۱
      
    جستجو در سایت